Over Rossel Advertising

Rossel Advertising, de regie van Groupe Rossel, zorgt voor het beheer en de commercialisering van onze sterke newsbrands. Bij de regie werken een 100-tal medewerkers in de nationale en regionale sales afdelingen en bij de departementen onderzoek, traffic en marketing.

Rossel Advertising trekt resoluut de kaart van de touchpoints en biedt zo zijn klanten volop mogelijkheden om innovatieve campagnes te voeren, daarmee inspelend op de nieuwe media-reflexen van z'n publiek. De teams van de regies van de Rossel groep werken hiervoor crossmediaal samen en ontwikkelen voor de reclamewereld nieuwe mogelijkheden: out-of-the-box oplossingen, campagnes die verschillende media combineren, creatie van specifieke inhoud, ter beschikking stellen van de recentste digitale technologie.

De media experts van (de sales teams van) Rossel Advertising worden gedreven door hun wens om de dagelijkse praktijk en het speelveld van hun klanten te kennen en te begrijpen. Dit engagement wordt samengevat in een baseline, die deze samenwerking uitdraagt: Keep in Touch.

Dit zijn geen holle woorden. Keep in Touch wil zeggen dat de teams van Rossel Advertising altijd beschikbaar zijn, pertinente oplossingen bieden en een constructieve dialoog aangaan om, samen met hun klanten, creatieve grenzen te verleggen en de prestaties van de campagnes in onze media te perfectioneren.

Dit geprivilegieerde contact is de motor en het fundament van hoe we ons vak willen uitoefenen.

Dus … let's Keep in touch!