Branded Content & Web Co'
Branded Content of Web Co’ is een immersieve reclamestrategie, die naadloos is geïntegreerd in de redactionele inhoud van een website. In tegenstelling tot traditionele reclame levert het een vlottere gebruikservaring op door zich aan te passen aan de toon en stijl van het platform, terwijl het bijdraagt aan het promoten van uw knowhow en expertise.
Het maakt het mogelijk om informatieve inhoud met toegevoegde waarde te bieden en een gemeenschap op te bouwen met uw doelgroep. Dankzij de kracht van storytelling bouwt het branded content-artikel een diepere emotionele band op met uw doelpubliek, wat leidt tot een betere conversie en hogere klantloyaliteit.
Adverteerders genieten van een grotere zichtbaarheid omdat hun boodschap organisch wordt gepresenteerd, waardoor de geloofwaardigheid van het merk wordt versterkt en de betrokkenheid van het publiek wordt gestimuleerd.
Het verschil tussen redactionele en display-advertenties in cijfers
- 2,5 xbetere koopintentie (Nielsen – 2020)
- 1,5 xbegrijpelijker (Kantar Media – 2021)
- 1,5 xbeter gememoriseerd (Ipsos – 2022)
- 2,5 xeffectiever in combinatie