Maaatjes, de Brand Studio van Rossel Advertising
Rossel Advertising lanceert MAAATJES: de brand studio die zijn tanden zet in uw wildste briefings
Rossel Advertising werpt een lekker visje uit naar haar steeds grotere groep adverteerders op zoek naar out of the box oplossingen. Alhoewel, visje? In het geval van Maaatjes mogen we gerust van een vette vis gewagen.
Als volwaardig onderdeel van de leidinggevende Franstalige persregie is Maaatjes (met drie a's) een brand studio waar de talrijke expertises samenkomen die Rossel aanbiedt: brand content met NewsMaster, influencermarketing met Efluenz, creatieve oplossingen met Shake of de productie van videocontent met Moovizz. Met als missie: in zijn ijzersterke mediamerken verrassen met frisse, gesmaakte campagnes op maat.
De naam Maaatjes ontstond tijdens een interne covidproof brainstormsessie en verwijst naar de diepgewortelde belgitude van alle betrokken spelers. Tegelijk drukt hij de uitdrukkelijke wens uit van interactie tussen adverteerders, consumenten, mediabureaus, creatieve bureaus en alle andere mogelijke spelers. Daarbij werkt iedereen als (scheeps)maatjes samen, aan boord van hetzelfde schip. De dagelijkse koers wordt in goede banen geleid door Malika Afkir, samen met Vanessa Corthouts en Charlotte Taymans (voor de gelegenheid omgedoopt tot de Maaatjesmakers).
Het concept en de lanceringscampagne werden bedacht door Shake, dat zelfs de meest stormachtige briefings met succes aan land weet te brengen
Afspraak op rosseladvertising.be/nl/maaatjes of contacteer Vanessa, Malika of Charlotte via inforosseladvertising@rossel.be