

Metro Media is de interne reclameregie van de uitgever Mass Transit Media. Met zijn merkenportfolio ontwikkelt Metro Media unieke en kwalitatieve advertentie-oplossingen die adverteerders en agentschappen premium zichtbaarheid bieden.
De portefeuille van Metro Media bestaat uit Metro, Metrotime.be, Zita.be.
De media
Metro

Bereik een jong en urban publiek met de gratis krant Metro.
Metro biedt een mix van nieuws en entertainment voor haar on-the-go lezers. Met 787.700 unieke dagelijkse lezers is Metro de grootste gratis nationale krant.
Metrotime.be

Metrotime.be is een uitgebreide portaalsite voor nieuws, business, sport en entertainment.
De tweetalige nieuwssite ontvangt maandelijks 2.603.500 bezoekers en bereikt vooral een jong en mobiel publiek onder de 45 jaar (80% van de gebruikers surfen mobiel).
Zita.be

Zita.be is een online magazine voor lifestyle nieuws en trending topics.
De Nederlandstalige site ontvangt maandelijks 1.194.500 bezoekers en bereikt vooral een publiek van 45-plussers.