24.04.2023

Welke producten kopen onze lezers/surfers het meest?
Hebben ze aandacht voor de ecologische aspecten van de producten die ze consumeren?
Geven ze de voorkeur aan biologische of lokale producten?
Hebben ze hun consumptiegewoonten en attitudes veranderd?

Het Target Group Monitor (of TGM) van CIM geeft (bijna) alle informatie over de levensstijl en uitrusting van onze lezers/surfers.

Deze studie helpt adverteerders om de beste manier te bepalen om hun doelgroep te bereiken en om de verschillende drijfveren van de Belgische consumptie te begrijpen.

Het TGM bevat meer dan 1000 vragen over consumentenaankopen en attitudes: voeding, kleding, vervoer, huisvesting, vakantie ... bijna alles staat in het TGM.
In het laatste onderzoek, dat tussen november 2021 en juni 2022 is uitgevoerd, zijn bijna 3.944 mensen ondervraagd.

Zie hieronder voor enkele resultaten.

Wij staan tot uw beschikking om samen in deze grote database te duiken om u te helpen uw en onze consumenten beter te begrijpen.