Ciné-Télé-Revue, Soir Mag en Télépro bij Rossel Advertising in 2021

In 2021 breidt Rossel Advertising haar tijdschriftenportfolio uit en wordt de media saleshouse voor de tijdschriften Ciné-Télé-Revue, Soir Mag en Télépro. Rossel Advertising is belast met de print- en digitale commercialisering van alle drie titels.
Ciné-Télé-Revue vertegenwoordigt niet minder dan 980.720 lezers « brand » en is gepositioneerd als de leider in het uitgeven van Franstalige tijdschriften. Soir Mag heeft een totaal bereik van 408.560 lezers “brand”. Tot slot heeft Télépro 445.750 lezers “brand”. (Bron: CIM 2020)
Het aanbod van deze drie titels zorgt voor kracht, samenhang en complementariteit in het zuiden van het land.
Het magazine en digitale aanbod van Rossel wordt aangevuld met So Soir en Maxx. Rossel Advertising is verheugd met deze nieuwe samenwerking en wenst de ontwikkeling van digitale doelgroepen voor al zijn merken te versnellen.
Rossel Advertising is een belangrijke partner in de Belgische mediawereld en is ook betrokken bij de lancering van "Magixx", het nieuwe nationale tijdschriftaanbod in samenwerking met DPG en Roularta.
In de praktijk zullen vanaf 1 januari de boekingen voor de advertenties moeten worden gedaan volgens de volgende praktische afspraken:
- Print advertenties voor alle drie merken: stuur uw bestelformulieren naar ordredinsertion@rossel.be
- Webreclame voor alle drie sites: stuur uw bestelformulieren naar digitalorders@rossel.be
Voor alle informatie, tarieven of aanbiedingen met betrekking tot reclamecampagnes op de media Ciné-Télé-Revue, Soir Mag en Télépro staat uiteraard een sales account manager tot uw beschikking:
- Dorothée Lefèvre voor Ciné-Télé-Revue: dorothee.lefevre@rossel.be of 0479/411.037
- Vanessa Corthouts voor Soir Mag: vanessa.corthouts@rossel.be of 0475/855.787
- Florence Masson voor Telepro: florence.masson@rossel.be of 0479/499.483