11.10.2019

Rossel Advertising stelt Data SherloQ voor, segmenten die speciaal omwille van hun kwaliteit geselecteerd werden. Slechts één klik verwijderd!

Data SherloQ is de nieuwe "data"-oplossing van Rossel Advertising en bestaat uit een reeks gemakkelijk toegankelijke, kwalitatieve segmenten. Data SherloQ biedt 5 segmenten aan, die aan de behoeften van onze klanten beantwoorden: de "Green Addicts", de "Car Buyers", de "Active families", de "Home Switchers" en « "Living Area".

Data SherloQ is het resultaat van een doorgedreven denkoefening door ons gespecialiseerd team m.b.t. het onderzoek en de extractie van kwaliteitsgegevens. Dankzij de diversiteit van onze sites en dankzij de Cxense-technologie zijn wij in staat om gegevens te verzamelen die uniek en representatief zijn voor de Franstalige Belgische bevolking. Data SherloQ biedt gegevens i.v.m. gedrag en intenties, welke voortspruiten uit onze hoofdmerken, die iedere week meer dan de helft van deze bevolking bereiken.

Meer infos hier