Het PNU-aanbod zit boordevol nieuwigheden!

Je hebt waarschijnlijk al gehoord van Premium Newsbrands United (PNU).
Ontstaan uit de samenwerking tussen Rosseladvertising & DPG Media Advertising, stelt PNU adverteerders en mediabureaus in staat om gelijktijdig een digitale campagne door het hele land te lanceren via één enkel contactpunt.
Vandaag wordt het pakket verrijkt met 5 grote nieuwigheden die het voor jou nog eenvoudiger maken om je noord/zuid-campagnes effectief te maken.
We hebben de reservering van de nationale digitale campagnes vereenvoudigd.
- Door een aanzienlijke verlaging van de instapkosten.
- Door toevoeging van nieuwe formaten.
- Door een nieuwe aanpak inzake briefings voor branded content.
"De kracht van PNU ligt in het feit dat het een eenvoudig, aantrekkelijk, kostenefficiënt en nationaal aanbod is. Samen staan we gewoon sterker." Tom Vandevenne, Digital Director bij Rossel Advertising.
5 nieuwe touchpoints om je campagnes te ondersteunen:
- High impact display (take over): Indrukwekkende advertentieformaten om de aandacht te trekken.
- Optimal reach packages met standaard IAB-formaten: Pakketten voor optimale bereikbaarheid met de standaard IAB-formaten.
- Social Lift / Xtra social (display of video): Advertentiemogelijkheden op sociale media om je doelgroep gericht te bereiken.
- Preroll video (6" of 15") in korte vorm: Korte videoadvertenties die worden getoond voor de belangrijkste videobeelden.
- Branded content
Branded content op maat van jouw behoeften
De vaste pakketten zijn vervangen door een uniek op maat gemaakt aanbod. De verkoopsteams van beide regio's werken met jou samen om een plan te ontwikkelen dat gericht is op optimalisatie en bereik.
"Het grote voordeel voor adverteerders is dat we de schrijfstijl van branded content aanpassen aan de identiteit en specificiteit van elk medium. Dankzij de integratie via PNU komen we tegemoet aan de vraag van adverteerders naar vereenvoudiging en centralisatie van uitwisselingen." Nora Vanderschrik, Manager Native, Creative & Strategy bij DPG Media.
Kiezen voor PNU betekent kiezen voor eenvoud en bereik. Met slechts één briefing en één bestelling kun je snel een digitale campagne lanceren in het noorden en het zuiden van ons land. Dankzij de samenwerking tussen de twee reclameregies ben je verzekerd van een optimaal bereik.
Geïnteresseerd? Neem contact op met ons digitale team of Alexandra Degrez, zij helpen je graag verder.
Alexandra Degrez - alexandra.degrez@rossel.be