11.02.2020

‘Le Soir’ trapt 2020 af met een reeks positieve vaststellingen. Deze cijfers bevestigen dat ‘Le Soir’ een kwalitatief redactioneel project is, en tegelijk een massamedium blijft dat dagelijks een enorm aantal mensen bereikt.

Bovendien stijgt het aantal abonnees van ‘Le Soir’. De directe abonnementsverkoop is in de afgelopen 18 maanden verdubbeld.

Deze evoluties tonen aan dat de kwaliteitspers meer dan ooit in de smaak valt bij de lezer! Dit bewijst ook dat het Franstalige Belgische lezerspubliek steeds meer bereid is te betalen voor kwalitatieve digitale diensten. “Vele sectoren ondergaan momenteel een digitalisering. Vandaag plukt ‘Le Soir’ de vruchten van zijn pioniersrol op dit gebied, zonder zijn geschiedenis van uitmuntende journalistieke prestaties te verloochenen. ‘Le Soir’ start 2020 met sterk positieve signalen voor de toekomst van de kwaliteitspers. Deze tekenen luiden een reële verschuiving in naar het digitale”, aldus Olivier De Raeymaeker, algemeen directeur van ‘Le Soir’.

Meer infos hier