Les lezers van Le Soir vragen zich af Waarom? In samenwerking met Proximus.
De Generatie Y (ook wel "why" genoemd) is nieuwsgierig en vraagt zich voortdurend af waarom. De missie van Le Soir is om kwaliteitsinformatie te bieden ten dienste van de burgers, zodat zij de wereld kunnen ontcijferen.
In het kader van haar campagne "Blijf je afvragen waarom, om beter te begrijpen waarom" nodigt Le Soir haar lezers uit om in interactie te treden met de redactie. Een groot succes.
Meer dan 1000 vragen zijn gesteld en zullen worden behandeld door de redactie. Artikelen, nieuwsbrieven, video's, podcasts, inhoud die centraal staat in de interesse van de lezers waarvan Proximus als exclusieve partner zal profiteren. Een uitzonderlijke zichtbaarheidscampagne die dicht bij haar publiek staat, aangezien Proximus ook aanwezig zal zijn op het evenement op 3 oktober in de kantoren van de krant om hen te helpen begrijpen waarom met Le Soir.