Ontdek de nieuwe Sudinfo!

Moderner en dichter bij u: ontdek de nieuwe Sudinfo!
Een belangrijke vernieuwing in de wereld van de Franstalige pers. Sudpresse verandert van identiteit en wordt Sudinfo om de digitale evolutie van zijn merken beter te ondersteunen. Sudinfo en de titels La Meuse, La Nouvelle Gazette, La Province, Nord Eclair en La Capitale vinden zichzelf opnieuw uit om een nieuwe ervaring te bieden aan hun lezers en internetgebruikers. Deze verandering zal resulteren in een grondige herziening van de media die deel uitmaken van uw dagelijks leven: nieuwe sites, een nieuwe grafische identiteit voor uw krant en het meest spectaculaire aspect van deze verandering is de lancering van een nieuwe innovatieve Sudinfo-applicatie voor smartphones en tablets waarmee u al uw favoriete inhoud nog gemakkelijker kunt vinden. "Wij willen de kracht van Sudinfo en de formidabele aanwezigheid van onze lokale titels consolideren. Het is onze wens de toegang tot onze informatie te vergemakkelijken en de presentatie van onze verschillende inhoud te verduidelijken. "We willen ook al onze merken, inhoud en media een frisse look geven om meer bij de tijd te zijn.", verklaart Vincent Brossel, directeur marketing en sales van Sudinfo. "We wilden de sterke identiteit van onze regionale merken behouden, historische titels waarmee onze lezers een echte emotionele band hebben. Het andere essentiële punt was ervoor te zorgen dat Sudinfo zijn status als belangrijk informatiemerk in Franstalig België zou consolideren. Wij zijn de enige groep die zowel redactiekantoren als journalisten in loondienst heeft in de vier uithoeken van Wallonië en Brussel. Hierdoor kunnen wij lokale, nationale en sportinhoud van hoge kwaliteit aanbieden. Dankzij onze nieuwe media zullen onze lezers gemakkelijker toegang hebben tot al deze inhoud".
Ontdek de volledige persbericht hier