Onze merken
RTL TVI
RTL tvi is het toonaangevende, gezinsvriendelijke en familiale algemene kanaal. Met een sterke referentie, biedt het vermaak, ontspanning en educatie voor iedereen. Het kanaal heeft een zeer nauwe band met zijn kijkers. De commerciële doelgroep bestaat uit mensen tussen 18 en 54 jaar.
TMC
TMC profileert zich als 'het chique en eigenzinnige kanaal'. Bekend om zijn sterke programma's zoals 'Burger Quiz' van Alain Chabat en 'Quotidien' van Yann Barthès.
RTL Club
RTL Club is een mannenzender die zich richt op fun, actie en sport. Het is de enige zender die specifiek is gericht op mannen in Franstalig België. De commerciële doelgroep zijn mannen in de leeftijd van 18 tot 54 jaar.
RTL Plug
RTL plug is het kanaal voor jongvolwassenen. Een lifestyle die jong en trendy is. De commerciële doelgroep zijn personen tussen de 15 en 34 jaar.
TF1
De Franse algemene zender TF1, marktleider in Frankrijk, splitst haar uitzendingen in Franstalig België. Nabij haar publiek: zij informeert en vermaakt. De toon is er warm en familiair. De zender biedt zeer sterke programma's (zoals Koh Lanta, The Voice en Danse avec les stars).